شروع  دوره جدید Help Desk با سیلابس مرتبط با بازار کار با تخفیف استنایی در ملارد

برای اطلاع دقیق از زمانبندی و مشاهده تخفیفات ویژه، به کانال تلگرام فناروان مهر مراجعه کنید یا تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از تقویم آموزشی در قسمت امور دانشجویی استفاده کنید

09365598720 مشاوره  9  الی 23

https://t.me/fanavaran_mehr


فقط با 200 هزار تومان دوره را پیش ثبت نام کنید و مابقی را اقساط پرداخت کتید .

کد  دوره:30040

شهریه  باتخفیف  فقط600000 تومان

این دوره مخصوص افرادی است که میخواهند به سرعت و خیلی فوری مطالب اصلی شبکه های مختلف را فرگیرند:

معرفی دوره :

امروزه سازمان ها و شرکت ها جهت ارائه بهتر خدمات و نیز افزایش رضایت   مشتریان و کاربران از فناوری اطلاعات استفاده می نمایند. از آنجایی که   نیازهای مشتریان روز به روز در حال تغییر می باشد، این خدمات باید به گونه   ای ارائه گردد که همواره متناسب با نیازها باشد. وظیفه اندازه گیری اثر   بخشی و کارآیی خدمات فناوری اطلاعات ارائه شده و تطابق آن ها با نیازهای   مشتریان بر عهده میز خدمت (Service Desk) می باشد. این واحد تنها نقطه   ارتباط روزانه با مشتریان و کاربران سازمان ها است که مسئولیت انتقال کلیه   درخواست ها، مشکلات و سوالات مرتبط با فناوری اطلاعات را به بخش های  مربوطه  در درون سازمان و نیز مسئولیت پاسخگویی به کاربران و مشتریان را بر  عهده  دارد.
1- کل مباحث IP و سابنتینگ
 2- پیاده سازی یک شبکه (از لحاظ سخت افزاری)
  • سوکت زنی کابل ها
  • اتصال به دستگاه مرکزی
  • اتصال به مودم
3- کانفیگ مودم ADSL برای اتصال به اینترنت
4-  پیاده سازی یک شبکه workgroup (از لحاظ نرم افزاری)
  • تنظیم firewall برای مدیریت ترافیک
  • پیاده سازی sharing  فایل ها و چاپگرها و تمام نکات مربوط به آن
  • پیاده سازی Map drive
  • پیاده سازی FTP server
  • راه اندازی اینترنت بر روی سیستم ها
  • پیاده سازی Telnet و Remote Desktop Connection
 5- پیاده سازی شبکه های سرور
  • نصب و راه اندازی سرور 2016
  • راه اندازی Domain Controller
  • راه اندازی DHCP server
  • مدیریت کاربران و سیستم ها
  • پیاده سازی Group Policy برای اعمال سیاست های امنیتی
  • تنظیم NTFS permission و Share permission
  • پیاده سازی Routing
  • پیاده سازی VPN